Care este cel mai bun fruct pentru micul-dejun?

Te-ai intrebat deja de mai multe ori care este cel mai potrivit fruct pentru micul-dejun? Unele fructe se disting prin continutul bogat de nutrienti si prin numeroasele beneficii asupra sanatatii.

Daca te numeri printre acele persoane care incep ziua lipsite de energie, este timpul sa afli ca incorporarea unui fruct la micul-dejun reprezinta cea mai buna modalitate de a incepe ziua. In plus, consumul lor vine cu o multime de alte avantaje, deloc de neglijat.

Fructele reprezinta o sursa excelenta de nutrienti. Fructele reprezinta cea mai benefica grupa alimentara pentru corp. Datorita vitaminelor continute, acestea intaresc sistemul imunitar si previn unele afectiuni precum gripa si alergiile. De altfel, mineralele si fibrele joaca un rol extrem de important in ceea ce priveste sanatatea noastra. Din acest motiv, consumul acestora este recomandat la micul-dejun dar si in alte momente ale zilei. De aceea, fructele nu ar trebui sa lipseasca din alimentaia ta zilnica.

Care este cel mai bun fruct pentru micul-dejun?

Kiwi. Kiwi contine o doza abundenta de vitamina C. Un studiu stiintific publicat in anul 2016 a aratat ca actualele variante comercializate contin de trei ori mai multa vitamina C decat citricele. In plus, kiwi are un continut scazut de calorii si furnizeaza unele substante precum folati, potasiu si fibre, vitaminele E si K, printre alti compusi fitochimici. Mai precis, consumul regulat de kiwi ne stimuleaza imunitatea, ne protejeaza caile respiratorii si previne infectiile virale.

Coacaze la micul-dejun. Consumul de coacaze ofera o serie de avantaje asupra  sanatatii deoarece au un continut bogat de fibre, vitamina C si vitamina K. In plus, au un continut scazut de calorii. Acest fruct are o capacitate antioxidanta importanta datorita unui continut bogat de flavonoide.

Banana. Banana este un fruct remarcabil datorita continutului ridicat de potasiu. Acest mineral joaca un rol fundamental in contractia muschilor. Contribuie la stabilirea nivelului potrivit de tensiune arteriala. Contine numeroase vitamine precum vitamina A, C si D.

Marul. Una din principalele caracteristici ale marului asupra sanatatii este conferita de activitatea sa antixodanta, in principal datorata continutului sau de fenol si de flavonoide. Furnizeaza in egala masura minerale precum fosforul, fierul, calciul si magneziul. Coaja acestui fruct contine in egala masura o doza interesanta de pectina. A fost demonstrat faptul ca pectina este ideala pentru scaderea nivelului de colesterol sanguin si ca aceasta contributie nu face decat sa mentina un transit intenstinal normal.