Ultimele articoleUtile

Renuntarea la cookie-urile terte deschide o multime de oportunitati

In industria media digitala vine o mare schimbare. Google renunta la utilizare cookie-urilor de la terti, accelerand schimbarea necesara pentru confidentialitate in publicitatea online, veste utila pentru orice agentie Google Ads.

Ce sunt cookie-urile de la terti

Cookie-urile terte reprezinta o baza a publicitatii si monetizarii pe internet. Acestea fac ca publicitatea, la fel ca si anunturile pe Google si Facebook, sa fie directionata si masurata in functie de identitatea si profilul utilizatorului. Fara cookie-urile de la terti, reclamele devin un fel de panouri publicitare sau spoturi TV de retea. 

Astfel, revolutia digitala fiind reglata dupa personalitatea si cautarile utilizatorului, care s-a dovedit extrem de eficienta in achizitionarea de anunturi si a creat categorii de reclame cu totul noi, se va pierde.

Citește și  Sculpteaza abdomenul fara efort cu tehnica Stomach Vacuum

 

Estimari ale dinamicii industriei

Va urma o perioada de negocieri, aceasta fiind o etapa la care Google este foarte sensibil. Termenul limita va fi decalat, existand derogari pentru editorii premium care detin multe site-uri web, iar Google nu va oferi un avantaj explicit.

Tehnologia publicitara va genera schimbari in modul de abordare a editorilor, care vor solicita consimtamantul utilizatorului si un identificator (cum ar fi o adresa de email), pe care le vor transmite pentru clasificarea datelor.

Partea de cumparare se va centraliza si mai mult, fiind mai putin directionata pe identitate si mai mult pe predictie probabilistica. Acest lucru inseamna ca cele mai bune castiguri se vor inregistra in urma unui proces de invatare automata.

Citește și  Ester Expósito, Úrsula Corberó, María Pedraza…cele mai populare actrite de origine spaniola

Pe termen mediu aceasta este o veste buna pentru agentiile de publicitate

Gestionarea schimbarilor, complexitatii si inevitabilelor probleme de generate de neincrederea oamenilor poate fi benefica pentru agentiile de publicitate. De asemenea, echipele de vanzari directe ale editorilor premium vor fi mai bine vazute.

Blogurile de nisa care nu sunt aplicabile in mod direct pentru o anumita categorie de produse vor sesiza o reducere a veniturilor lor.

Pe Safari, unde cookie-urile terte au fost deja blocate, CPM-urile au scazut cu 30-60%.

 

Oportunitati pentru editori si startup-uri noi

Editorii trebuie sa accepte adevarul – pe majoritatea site-urilor de astazi nu merita sa te autentifici. Cheltuirea resurselor pentru un sistem de conectare bazat pe date acordate in primul rand in serviciul anunturilor, este o cauza pierduta. In schimb, se poate trata continutul web ca fiind partea de sus a unei palnii de achizitii. Relatia cu clientii monetizabili se construieste in ani si nu in scurte sesiuni. 

Citește și  Cât de mult va câștiga campionul de la Roland-Garros 2020?

Podcast-urile, buletinele informative, cercetarea si bunurile fizice – toate sunt elemente aditionale ale unei marci media. Firmele care implementeaza solutii bazate pe cookie-uri menite sa sustina gestionarea relatiilor pe termen lung cu utilizatorii, isi vor gasi curand alte nise de activitate, extrem de profitabile. Clickul va costa mai mult, iar publicitatea bazata pe acestea va castiga atentia cuvenita

Despre autor

Related posts
SănătateUltimele articole

Care sunt beneficiile unui suc smoothie?

Beneficiile unui suc smoothie pentru sănătate și starea ta de bine sunt incontestabile. Grație…
Read more
DeliciiUltimele articole

Primele staruri ale muzicii, confirmate la Brașov Jazz & Blues Festival 2024

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine…
Read more
SănătateUltimele articole

Dieta japoneză sau secretele postului în stil japonez

În bestsellerul său „Arta japoneză a postului”, Dr. Nagumo promite pierderea în…
Read more
Newsletter
Become a Trendsetter
Sign up for Davenport’s Daily Digest and get the best of Davenport, tailored for you.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *