Walmart angajează designerul lui Gaga, Oprah să conducă secțiunea îmbrăcăminte de lux

walmart

Designerul de modă Brandon Maxwell le-a îmbrăcat pe Lady Gaga, Michelle Obama și Meghan Markle. În curând, cumpărătorii Walmart Inc. îi pot purta stilurile.

Cel mai mare retailer din lume l-a angajat pe Maxwell ca prim director creativ pentru brandurile sale de modă Scoop și Free Assembly, a declarat marți într-un comunicat. Maxwell, în vârstă de 36 de ani, va supraveghea patru colecții sezoniere pe an pentru cele două etichete, începând cu influențarea gamei de vacanță din acest an înainte ca liniile sale complete să apară în primăvara anului 2022. De asemenea, se va implica în campanii de marketing pentru ambele mărci în rolul nou creat. 

Angajarea lui Maxwell este cea mai recentă încercare a Walmart de a deveni mai mult o destinație de modă pentru a spori vânzările de îmbrăcăminte, care oferă marje de profit mai mare decât afacerea sa principală de produse alimentare. În ultimii ani, compania a lansat și a achiziționat mărci de îmbrăcăminte de dimensiuni mari, a deschis un site online dedicat pentru a vinde ofertele mai luxoase ale lui Lord & Taylor și a ridicat veterana din industria modei, Denise Incandela, pentru a-și conduce brandurile de îmbrăcăminte și private. Măsurile vizează, de asemenea, combaterea Amazon.com Inc. ca cel mai cumpărat comerciant de îmbrăcăminte din țară.

Născut în Texas, Maxwell a fost introdus în modă la buticul unde lucra bunica sa. În 2012 a devenit director de modă al Lady Gaga, apoi și-a lansat propria etichetă de îmbrăcăminte în 2015. Alte femei care îi poartă marca includ pe Oprah Winfrey și Jane Fonda, potrivit site-ului său web.

La Walmart, el va proiecta Free Assembly, o serie de elemente de bază ușor de digerat pentru bărbați și femei, care a fost introdusă în septembrie, și Scoop, un brand defunct pe care Walmart l-a reînviat în 2019. Walmart a numit cele două etichete „exclusive, Mărci de modă”.

„Toată lumea merită să aibă acces la îmbrăcăminte fashion la un preț accesibil”, a declarat Maxwell în declarație. Walmart a încercat să devină un brand de lux, până acum. În 2011, compania și-a redat ambițiile după încercările de a face apel la mai mulți cumpărători de modă – inclusiv reclame din revista Vogue. În acel moment, retailerul și-a închis biroul din districtul confecțiilor din New York. Mai recent, a vândut ModCloth, un site de modă online adaptat femeilor tinere pe care l-a achiziționat în 2017. Maxwell a proiectat, de asemenea, o linie de măști de față care vor fi vândute marți la Walmart.