MondenUltimele articole

Walmart angajează designerul lui Gaga, Oprah să conducă secțiunea îmbrăcăminte de lux

Designerul de modă Brandon Maxwell le-a îmbrăcat pe Lady Gaga, Michelle Obama și Meghan Markle. În curând, cumpărătorii Walmart Inc. îi pot purta stilurile.

Cel mai mare retailer din lume l-a angajat pe Maxwell ca prim director creativ pentru brandurile sale de modă Scoop și Free Assembly, a declarat marți într-un comunicat. Maxwell, în vârstă de 36 de ani, va supraveghea patru colecții sezoniere pe an pentru cele două etichete, începând cu influențarea gamei de vacanță din acest an înainte ca liniile sale complete să apară în primăvara anului 2022. De asemenea, se va implica în campanii de marketing pentru ambele mărci în rolul nou creat. 

Citește și  Michelle Williams logodita si insarcinata, viata ii surade in sfarsit, la 12 ani de la moartea lui Heath Ledger

Angajarea lui Maxwell este cea mai recentă încercare a Walmart de a deveni mai mult o destinație de modă pentru a spori vânzările de îmbrăcăminte, care oferă marje de profit mai mare decât afacerea sa principală de produse alimentare. În ultimii ani, compania a lansat și a achiziționat mărci de îmbrăcăminte de dimensiuni mari, a deschis un site online dedicat pentru a vinde ofertele mai luxoase ale lui Lord & Taylor și a ridicat veterana din industria modei, Denise Incandela, pentru a-și conduce brandurile de îmbrăcăminte și private. Măsurile vizează, de asemenea, combaterea Amazon.com Inc. ca cel mai cumpărat comerciant de îmbrăcăminte din țară.

Citește și  Regula 3-30-300 sau cum natura ne poate îmbunătăți sănătatea mentală

Născut în Texas, Maxwell a fost introdus în modă la buticul unde lucra bunica sa. În 2012 a devenit director de modă al Lady Gaga, apoi și-a lansat propria etichetă de îmbrăcăminte în 2015. Alte femei care îi poartă marca includ pe Oprah Winfrey și Jane Fonda, potrivit site-ului său web.

La Walmart, el va proiecta Free Assembly, o serie de elemente de bază ușor de digerat pentru bărbați și femei, care a fost introdusă în septembrie, și Scoop, un brand defunct pe care Walmart l-a reînviat în 2019. Walmart a numit cele două etichete „exclusive, Mărci de modă”.

„Toată lumea merită să aibă acces la îmbrăcăminte fashion la un preț accesibil”, a declarat Maxwell în declarație. Walmart a încercat să devină un brand de lux, până acum. În 2011, compania și-a redat ambițiile după încercările de a face apel la mai mulți cumpărători de modă – inclusiv reclame din revista Vogue. În acel moment, retailerul și-a închis biroul din districtul confecțiilor din New York. Mai recent, a vândut ModCloth, un site de modă online adaptat femeilor tinere pe care l-a achiziționat în 2017. Maxwell a proiectat, de asemenea, o linie de măști de față care vor fi vândute marți la Walmart.

Citește și  Pădurarii din Sri Lanka au descoperit pui de elefanți gemeni, o raritate

 

 

Despre autor

Related posts
MondenUltimele articole

„La 46 de ani, corpul meu spune nu”: Charlene de Monaco vorbește despre noua sa rutină sportivă

Fosta înotătoare a vorbit într-un interviu acordat lui Gala joi, 7 noiembrie, despre recentele…
Read more
DeliciiUltimele articole

Revelatia cuprinde Classix Festival 2025: Conceptul editiei, primele concerte anuntate si bursele Classix in Art

Cea de-a sasea editie Classix Festival are loc la Iasi intre 23 februarie si 2 martie 2025.
Read more
DeliciiUltimele articole

Hotel Zenith Conference & Spa 4* intră în grupul hotelier Paradis Hotels & Resorts

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa 4* din Mamaia crescând la…
Read more
Newsletter
Become a Trendsetter
Sign up for Davenport’s Daily Digest and get the best of Davenport, tailored for you.