Vivendi SA a anunțat că pandemia a avut un „impact limitat” asupra vânzărilor din primul trimestru, deoarece noile albume ale artiștilor din blockbuster nu au avut efect asupra rețelei de publicitate Havas.
În prezent, este „imposibil de determinat” impactul asupra vânzărilor Vivendi și a rezultatelor anuale, deși veniturile de la unități, inclusiv Havas și divizia de editare Editis „sunt de așteptat să fie afectate” în trimestrul al doilea, a declarat conglomeratul mass-media într-un comunicat.
Veniturile din primul trimestru au crescut cu 4,4% 3,87 miliarde de euro, față de 3,46 miliarde de euro în urmă cu un an, a declarat conglomeratul mass-media francez.
Universal Music Group, cea mai mare unitate a Vivendi, a înregistrat un câștig de venituri de 12,7% în trimestrul generat de vânzări de la artiști precum Justin Bieber și The Weeknd, deși vânzările de la descărcări au continuat să scadă.
Creșterea Havas a scăzut cu 3,3%, iar unitatea „își ajustează costurile de exploatare pentru a limita impactul asupra profitabilității sale”, în timp ce întreaga scădere a veniturilor de la Editis se datorează perioadei de blocaj ,începând cu luna martie.
Vivendi nu a făcut niciun anunț cu privire la plata dividendelor sale din 2019, de 60 de centi euro, o acțiune, spre deosebire de alte companii din Franța care și-au redus plata în încercarea de a economisi numerar.