Emma Raducanu, cea mai tânără jucătoare de tenis care a câștigat un titlu de Grand Slam din 2004, s-a alăturat casei Dior ca ambasador pentru frumusețe și modă.
Noul său contract subliniază statutul de star al adolescentei, în urma victoriei sale din New York, SUA, luna trecută, în seturi consecutive.
Acum, clasificată pe locul 23 în lume de către WTA, Emma Raducanu va reprezenta Dior pentru gamele sale de îngrijire a pielii și de machiaj, precum și pentru comercializarea colecțiilor de îmbrăcăminte pentru femeile din afaceri. Adolescenta a dat un indiciu că ar putea fi în cursă pentru o afacere cu firma condusă de Maria Grazia Chiuru, după ce a apărut într-o rochie de colecție Dior Cruise 2022 pentru premierul noului film James Bond No Time To Die.
„Virtuoasa tenisului britanic în vârstă de 18 ani – câștigătoare a US Open din 2021 – a zdruncinat deja codurile cu stilul său unic de joc, personalitatea multiplă, autenticitatea și cariera extraordinară”, a scris gigantul francez al frumuseții într-un comunicat.
Raducanu devine rapid cea mai comercializabilă sportivă din istorie
La câteva zile după ce și-a finalizat campania pentru a deveni prima britanică care a câștigat un titlu de Grand Slam în 44 de ani, la vârsta de 18 ani, ea a participat la prestigiosul eveniment Met Gala de la New York, îmbrăcată din cap până în picioare în Chanel.
În aceeași lună în care a fost încoronată campioană a US Open, unul dintre cele patru turnee de grand slam din calendarul tenisului, a fost semnată ca noua față a unui alt grup de bijuterii de lux, Tiffany, deținut de LVMH. Se crede că înțelegerea cu casa de bijuterii iconică a avut o valoare de 2 milioane de lire sterline, pe care adolescenta o ia în plus față de premiul în valoare de 2,5 milioane de dolari SUA din câștigul ei din New York. Emma Raducanu, care a fost eliminată din turneul Indian Wells la începutul acestei luni – prima ei apariție de la triumful SUA – a apărut și în British Vogue pentru numărul său din octombrie.