SănătateUltimele articole

Care sunt cele mai eficiente ingrediente sau alimente pentru a înlocui sarea?

Sarea este un ingredient esențial din bucătărie, care este destul de greu de înlocuit. Dar, alternativele sunt numeroase pentru cei care vor să înceapă un regim fără sare sau care suferă de hipertensiune arterială.

Lămâia. Da, foarte interesant. Dacă vei folosi suc de lămâie vei reuși să schimbi gustul unei rețete sau al unui preparat. Receptorii de gust acid sau dulce sunt foarte aproape pe limbă, astfel că vei putea păcăli creierul, înlocuind sarea cu lămâie.

Savoarea sărată se poate înlocui deci foarte bine cu o savoare acidă.

Algele nori. Ai auzit de algele nori care se pot folosi pentru sushi? Se vând sub formă de frunze, dar și sub formă de pudră sau sub formă de fulgi. Este de ajuns dacă pui frunze în supă sau dacă pui câțiva fulgi în preparate pentru cel mai bun gust.

Citește și  Semnele care arata ca nu ai baut suficienta apa

Sarea de țelină. Sarea de țelină este obținută de la țelina uscată, dezhidratată și redusă sub formă de pudră. Pentru cei care urmează un regim fără sare este cea mai bună alegere. Este bogată în fibre, vitamine, minerale și anti-inflamatori naturali. Sarea de țelină poate ajuta și la diminuarea stresului și poate să scadă și tensiunea arterială.

Citește și  Sarah Harding, fosta membra Girls Aloud este pe moarte

Oțetul din cidru de mere. Se obține prin fermentare sucului de mere. La fel ca și în cazul lămâii, aciditatea sa este ce care va perturba creierul, care va crede că asimilează sare. Se poate folosi în vinegrete, dar și pentru a aromatiza apa de pe pastele sau de la orez.

Ghimbirul. Are o savoare ideală care poate să fie folosită pentru numeroase preparate și băuturi care le poate pune cel mai bine în valoare gustul.

Ierburile aromatice. Țibuletă, busuioc, pătrunjel, dafin, oregano… plantele aromatice au o super putere. Pot parfuma orice tip de preparat, fie că este dulce, fie că este sărat.

Citește și  Genie Bouchard își oficializează relația pe Instagram

Uleiurile aromatice. Sunt o superbă alternativă la sare, dar trebuie să fie consumate cu moderație. Sunt surse de vitaminele A, D, E și K, sunt bune pentru inimă și sunt antioxidanți excelenți.

Gomasio. Este un condiment japonez, un amestec de semințe de susan și de sare marină. Semințele de susan sunt bogate în calciu, fosfor și magneziu. Savoarea sa de alună merge de minune cu orice tip de rețetă. În plus, ajută la digestie.

Mirodeniile. Reprezintă cea mai evidentă soluție. Poți miza astfel pe mirodenii precum paprika, curry, chimion, curcuma, ghimbir sau scorțișoară.

Despre autor

Related posts
SănătateUltimele articole

Sfaturile unui medic pentru a evita gripa și răceala în această iarnă

Ne este destul de greu să nu ne îmbolnăvim când toată lumea în jurul nostru este bolnavă.
Read more
SănătateUltimele articole

Miere de acacia, sirop de agave.. tipuri de zahăr cu indice glicemic de privilegiat

Mai multe tipuri de alimente care îndulcesc și edulcoranți afișează un indice glicemic destul…
Read more
SănătateUltimele articole

Ierburile și mirodeniile care te vor ajuta să te menții sănătos

Adepții nutriției știu foarte bine asta: Mama Natură are o mulțime de beneficii utile pentru…
Read more
Newsletter
Become a Trendsetter
Sign up for Davenport’s Daily Digest and get the best of Davenport, tailored for you.