SănătateUltimele articole

Dieta de post intermitent: 8 ore pentru a slabi usor

Dieta de post intermitent constă în adoptarea unui ciclu alimentar în care trebuie să alternați perioadele de aport alimentar și de post pentru a slăbi ușor.

Dieta de post intermitent constă în faptul că nu se bazează în principal pe limitarea alimentelor ore întregi pentru a slăbi, ci pe momentul cel mai potrivit de aport de calorii.

Denumit și post intermitent sau post intermitent. Această dietă se bazează în principal pe postul intermitent care constă într-o restricție completă de calorii în timp prin privarea voluntară de alimente pentru o limită de timp definită în timp ce bei apă sau băuturi necalorice. Postul intermitent este o metodă practică recomandată de orice nutriționist pentru a slăbi în mod natural. Obiectivul său este de a-și echilibra microbiota și de a crește detoxifierea organismului pentru a se simți în formă și a rămâne sănătos.

Practicarea dietei de post intermitent este un excelent supresor al poftei de mâncare și o modalitate bună de a regla masa corporală. Îmbunătățirea ciclului de alimentare ajută la consumul de mai puține calorii ore întregi, astfel încât, inevitabil, puteți pierde kilogramele și grăsimea de pe abdomen rapid. Când practicați dieta de post intermitent, nu mai aduceți suficientă glucoză (zaharuri) în organism din moment ce nu mai mâncați. Pe termen lung, corpul își va folosi propriile rezerve de grăsime pentru a oferi organismului energia de care are nevoie.

Citește și  Cele mai bune remedii naturale in caz de gripa

De remarcat totuși că postul intermitent este un mod de viață cotidian, scopul său nu este săritul sau reducerea meselor pentru a pierde în greutate, deși contribuie la aceasta.

Ce să mănânci în timpul unei diete de post intermitent

Fazele dietei de post intermitent sunt ideale pentru a te reorienta asupra ta si a facilita regenerarea organismului. Pentru a începe bine regimul de post intermitent, alegeți de preferință un mediu calm și senin. De exemplu, poți să ieși la o plimbare în natură sau să citești o carte! Adepții știu că modalitatea ideală de a practica postul interval este să mănânci fructe cu conținut scăzut de calorii și legume de sezon fierte. De asemenea, evitați să consumați alimente prea grele pentru a fi digerate, cum ar fi cerealele și produsele lactate, zaharoase și procesate. Mai important, pentru a practica bine postul intermitent, ascultă-ți corpul și sațietatea și bucură-te să slăbești rapid prin simpla realizare a meniurilor echilibrate.

Pentru ca mușchii tăi să funcționeze perfect în perioada tendinței de slăbire, nu ar trebui să vă privați de alimente benefice bogate în carbohidrați. Trebuie să îți echilibrezi bine meniurile pentru a oferi corpului tău sursele de energie utilizabile de care are nevoie. Nu folosiți produse procesate și eliminați grăsimile din alimentație.

Citește și  Fosta iubita a printului Harry s-a sinucis

Pentru a avea succes cu dieta, trebuie să decideți ce formă de post vi se potrivește cel mai bine în funcție de obiceiurile alimentare și de rutina zilnică pentru a putea slăbi ușor. Pentru a începe practica postului, oamenii încep în general cu 16/8, în timp ce cei mai obișnuiți trec rapid la zile întregi de post. Încercați una dintre aceste 3 variante și schimbați dacă este necesar!

Metoda 16/8

Cu faza de post intermitent 16/8, îți consumi mesele într-un interval de 8 ore și îți menții faza de post timp de 16 ore.Acesta este cel mai simplu mod de a începe și cel mai bun mod de a continua pe termen lung.

Ex: Există, în general, două opțiuni: sări peste cină sau micul dejun.

În prima, îți termini ultima masă în jurul orei 17:00 și mănânci din nou a doua zi, în jurul orei 9:00. În a doua opțiune, termini cina la 20:00 și apoi postești până la prânz a doua zi.

Metoda 36/12

Dacă tolerezi bine postul pe interval și nu ai nicio problemă să postești o zi întreagă, poți trece la practica postului în 36/12.Aceasta constă în a mânca numai o dată la două zile în timpul unui interval orar de 12 ore.

Ex: Într-o zi, începi să mănânci la 8:00 și la 20:00, apoi trebuie să postești timp de 36 de ore continuu – în noaptea următoare, a doua zi și în altă noapte până la 8 a.m. – apoi poți să mănânci din nou azi dimineață, fără îndoială.

Citește și  Care sunt efectele Lunii asupra oamenilor?

Metoda 4/20

Această practică a postului intermitent este similară cu cea de 16/8, aici mănânci în ritm de 20/4: 4 ore de mâncare urmate de 20 de ore de post. Această variantă este și pentru cursanții avansați care pot rămâne fără mâncare pentru o perioadă lungă de timp.

Ex: Prima masă la 14:00 și ultima la 18:00. În noaptea următoare și dimineața până la ora 14 postești.

Practicarea intermitenței tinere pregătește. Înainte de a începe o schimbare a dietei, cel mai bine este întotdeauna să consultați un medic sau un dietetician pentru a vă ajuta să dezvoltați un meniu echilibrat pentru a alege alimentele potrivite pentru a vă echilibra farfuria și pentru a vă stimula dopamina.

Dimineața: când te trezești, bea apă, ceai de plante, ceai sau cafea (neîndulcită) până la prima masă pentru a evita senzația de foame și goluri în stomac.

Meniu de prânz sau cină: Un amestec de proteine ​​și vitamine este încă cel mai bun prieten al tău. O combinație de pește sau carne cu legume este potrivită pentru prânz și cină.

Despre autor

Related posts
SănătateUltimele articole

Cele mai proaste alimente și băuturi pentru dinți

Îngrijirea dinților tăi trece printr-o bună igienă orală dar și prin conținutul farfurii.
Read more
SănătateUltimele articole

Top beneficii ale consumul de fistic pentru sănătate

Fisticul este extrem de interesant atât pentru starea ta de sănătate, cât și pentru a te…
Read more
MondenUltimele articole

În umbra sinistră a cazului R. Kelly, căsătoria sa ilegală cu cântăreața de atunci în vârstă de 15 ani Aaliyah

Interpretul melodiei I Believe I Can Fly, condamnat pe 29 iunie la 30 de ani de închisoare pentru…
Read more
Newsletter
Become a Trendsetter
Sign up for Davenport’s Daily Digest and get the best of Davenport, tailored for you.